Prečo je rušenie omší pre koronavírus katastrofálne ZLÝ nápad

10. marca 2020, Matej Gavlák, Nezaradené

Ak človek verí v nadprirodzeno, jeho pohľad na veci okolo je radikálne iný od niekoho, kto na nadprirodzeno neverí. Nemusí byť pritom len reč o kresťanoch. Čo takto satanisti? Iste, mnohí robia rôzne rituály „zo srandy“ aby zosmiešnili „pánbožkárov“ ktorí „sú zmýšľaním ešte niekde v 19. storočí.“  Ale ja mám na mysli tých skutočných satanistov. Ako napríklad členov mexickej drogovej mafie ktorý satanovi postavili oltár… z ľudských lebiek (https://www.hlavnydennik.sk/2019/11/01/cierna-magia-a-drogove-kartely-v-mexiku-objavili-svatynu-z-ludskych-kosti-aj-masovy-hrob/).

 

Títo to veru zo srandy nerobili, títo verili, že im to niečo dá. Možno úspech, možno ochranu pred štátnymi policajnými zložkami, pred väzením, či vlastnou smrťou. Nielenže verili. Oni to vedeli, lebo poznajú skutočný stav vecí ďaleko lepšie ako laici.

 

Z tohto DUCHOVNÉHO pohľadu je rušenie omší pre koronavírus, nech je to akokoľvek opodstatnené z laického pohľadu, mimoriadne ZLÝ nápad. Každá omša totiž opätovne predstavuje Kristovu kalváriu a nielenže ju len predstavuje ale – z duchovného hľadiska – ňou aj je. Kristus teda znova a znova prelieva svoju presvätú krv za nás, biednych hriešnikov. Čo ak sa ale táto Kristova obeta – sprítomnená vo svätej omši – zrazu prestane vykonávať?

 

Yves Dupont vo svojej knihe „Catholic Prophecy,“ píše: „Ak bude zničená omša, nevyhnutne bude zničená aj Cirkev. A ak bude zničená Cirkev – nevyhnutne, opäť – bude zničený svet. Pretože ak krv Kristova nebude obetovaná na oltároch kostolov, potom bude musieť byť prelievaná krv ľudí na uliciach našich miest.“

s. 115

V Starom zákone sa Bohu robili krvavé obety zvierat. To preto, aby si hriešne ľudstvo uzmierilo rozzúreného Boha. V Novom zákone je táto Zmierna obeta nekrvavá –Kristove duchovné preliatie krvi na oltári. To, že sa Zmierne obety zaraz prestanú robiť, neznamená, že by to tak Boh chcel; naopak, Boh bude stále požadovať Zmierne obety za ťažké previnenia ľudstva. A – ako píše Yves Dupont – keď to ľudia nebudú chcieť po dobrom, Boží trest zariadi aby to bolo po zlom.

 

Najväčším Božím trestom v Starom zákone bolo , keď Boh odňal už príliš hriešnym Izraelitom ich bohoslužby – zväčša zničením Posvätného chrámu (napríklad v čase invázie babylónskeho kráľa Nabuchadnezara).

 

Najväčším Božím trestom v Novom zákone je tak-zvaný interdikt. Interdikt udeľoval pápež nejakému miesto za to, že sa už príliš vzdialilo od učenia katolíckej cirkvi, či bolo pápežovi neposlušné. Je to forma prekliatia. Čo je ale vlastne interdikt v praxi? Je to zákaz slúženia svätých omší. Skoro to teda vypadá akoby Rím udelil takýto interdikt sám na seba (a už aj KBS na Slovensko!!!). Možno to však nebola náhoda, ale Boží úmysel. Za čo?

 

Nuž… možno za Pachamamu vo Vatikánskych záhradách…

 

Táto mimoriadne nebezpečná vec sa, mimochodom, umocňuje tým, že sa nachádzame v pôstnom období. Ak by náhodou bolo zrušené aj slávenie Veľkonočných slávností bolo by to zo strany Nebies veľmi, veľmi, VEĽMI zlé znamenie.

 

Mnohí na to už zabudli, no ja to proste neviem dostať z hlavy: žijeme v dobe pápeža, o ktorom je predpovedné, že za jeho vlády bude Rím zničený:

https://mpgavlak.blog.pravda.sk/2016/01/23/bude-za-frantiska-i-zniceny-rim-tak-ako-to-predpoveda-proroctvo-sv-malachiasa/

či

https://mpgavlak.blog.pravda.sk/2019/07/15/uzivatel-ktory-predpovedal-ze-bergoglio-bude-dalsim-papezom-ako-aj-to-ze-bude-tym-poslednym/

 

Zakázať len tak omšu je mimoriadne závažná vec a pán arcibiskup Zvolenský by mal svoj krok prehodnotiť a inšpirovať sa hrdinnými poľskými biskupmi, ktorí kvôli koronavíru omše nielenže nezrušili, ale ich počet navýšili! – https://catholicherald.co.uk/polish-church-wants-more-masses-amid-coronavirus-outbreak/?fbclid=IwAR2PBiqGHBh89BAIH-4ohyuB6JUImzKA1-ChNW-4XCjWG4OAR9R7Cyhq_Fw

 

Týmto Vás, ctený pán arcibiskup Zvolenský, žiadam a prosím, aby ste slávenie svätej omše na Slovensku obnovili čo možno najskôr. Skazený svet na Vás celkom určite bude útočiť, no my si máme zháňať poklady v Nebi a nie tu.

Matej Gavlák

 

 

Svet by mohol existovať bez Slnka, ale nemohol by existovať bez svätej omše.

Páter Pio