Založ si blog

Panna Mária P. Régisovi (v r. 2008): „Protivník spôsobí, že sa ľudia nebudú môcť modliť na verejných miestach“

 

Panna Mária Kráľovná pokoja Pedrovi Régisovi , 10. marca 2008

 

Drahí synovia a dcéry, Ja som vaša Matka a trpím kvôli tomu, čo vás očakáva. Príde deň, kedy sa kríž stane ťažkým pre mužov a ženy viery. Protivník (Satan?) nedovolí kresťanom, aby sa spájali v modlitbách na verejných miestach (t.j. aj v kostoloch). Mnohí umrú ako mučeníci a ďalší zaprú svoju vieru. Žiadam vás,  aby ste sa neprestávali modliť.

 

Ľudstvo je ďaleko od Stvoriteľa a beda! – časy, ktoré som vám predpovedala, nadišli. Rýchlo sa vráťte. Nezostávajte uviaznutí v hriechu. Môj Pán vás miluje a očakáva vás s otvorenou náručou. Vpred bez strachu. Toto je správa ktorú vám ja dnes dávam v mene Najsvätejšej Trojice.  Ďakujem vám, že ste mi umožnili si vás znovu pozbierať. Žehnám vás v mene Otca, i Syna, i Ducha Svätého.

Amen.

Buďte v pokoji.

 

Viacej obdobných správ od Pedra Régisa a i. v slovenskom jazyku: https://matejgavlak.eu/

 

 

+ + +

 

Pedro Régis je muž z Brazílie, ktorému sa Panna Mária zjavuje už od roku 1987.

Arcibiskup jeho oblasti Zanoni Demettino Castro potvrdil zjavenia za hodnoverné.

Pedrove zjavenia neboli cirkevnými predstaviteľmi nikdy spochybnené.

Najhoršie svedectvo o pekle aké som kedy počul

08.05.2024

Témou pekla a toho ako vyzerá som sa zaoberal viac krát. Napísal som o svedectve sv. Dona Bosca na svojej stránke, či akési zhrnutie od exorcistov pre portál christianitas.sk. Ale svedectvo aké poskytol istý Afroameričan z Chicaga, bývalý člen miestneho drogového kartelu, je to najdesivejšie čo som kedy počul a úprimne – mal som dosť. Tento článok píšem čisto ako [...]

Príručka, ako sa zachovať počas nukleárneho a chemického útoku

10.04.2024

V období studenej vojny boli výcviky prežitia nukleárneho či chemického útoku vcelku bežnou praxou na školách a v zamestnaniach. Dnes však žijeme v dobe, kedy sa o podobných veciach už takmer 30 rokov nehovorí a tak nikto presne nevie, ako by sa mal v prípade podobných katastrofických scenárov zachovať. Možno by preto bolo dobré si nejaké veci pripomenúť. [...]

Nové predpovede odborníkov naznačujú, že budúca veľká vojna sa bude nápadne podobať na tú opísanú v katolíckych proroctvách

18.01.2024

Jedným skutočne zaujímavým kanálom na youtube je ten s názvom Whatifaltist, ktorý prevádzkuje kanadsko-americký polyhystor Rudyard Lynch. O kanály som písal v súvislosti s jedným jeho videom o prínose kresťanstva pre civilizácie: „Kresťanstvo upadá kvôli svojej otvorenosti voči nekresťanskému svetu a snahe odbúravať aj posledné povinnosti“ – (christianitas.sk) V [...]

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kalinák

Šéf NR SR stále chýba. Čaká sa na Fica? Kaliňák: Nejde o dohodu medzi SNS a Hlasom, Pellegrini odišiel, situácia sa zmenila

16.06.2024 17:00

Kaliňák zatiaľ nepočul o žiadnych personálnych zmenách v koalícii. Pellegriniho už do koaličnej zostavy nepočíta.