Založ si blog

Archív: február, 2020

Prečo budem voliť KDH

Nikdy som nemal v pláne písať obdobný článok, tento blog sa venuje iným veciam ako politike, no hrozba, že sa Kresťanskodemokratické hnutie zas raz nedostane do parlamentu ma prinútila zmeniť tento svoj postoj a svoje názory predsa len uviesť. TAKŽE: Prečo budem voliť KDH? 1) Kresťanskodemokratické hnutie – alebo KDH – nie je strana ako každá iná, nevznikla na […]

Pokračovanie článku

„Keď Anglicko začne strácať svoju moc, zničenie Paríža bude na dohľad“

Dôležité katolícke proroctvá ktoré naznačujú, že prípadný rozpad Veľkej Británie môže byť v skutočnosti neblahým znamením Božieho hnevu voči hriešnemu ľudstvu. Otec Nectou „Ako keď figovník vypustí svoje lístie, je to znamenie, že leto je blízko; tak keď Anglicko začne strácať svoju moc, zničenie Paríža bude na dohľad. Toto bude znamením. […]

Pokračovanie článku

Bývalá členka čarodejníckeho hnutia Wicca o Harrym Potterovi

Píšem tento naliehavý list, pretože som sama kedysi bola čarodejnicou. Žila som podľa hviezd, venovala som sa astrológii, numerológii, pracovala som s horoskopmi a zaklínadlami. Žila som v tajomnej a hmlistej realite okultizmu. Pomocou zaklínadiel a horoskopov som bola schopná privolávať sily „riadiacich cudzincov“ (nečistých duchov) ako aj využívať astrálnu […]

Pokračovanie článku

Vízia sv. Brigity o posmrtnom súde hriešnika

I o tej nejmenšej veci spytovaní budú všeci: Všecké veci skúmať bude, né z částky, než scela, by každá cnosť, i každá zlosť odplatu svú mela. I to daremné slovíčko, jenž mluvili lidé, ku slušnému rozeznání na svú váhu prijde. Za všecko, i za slovíčko musíš počet dati, tehdy nyní si považuj, jak se máš chovati. Hugolín Gavlovič, „Škola […]

Pokračovanie článku

Proroctvá stigmatičky Marie-Julie Jahennyovej o zničení Paríža, o hrozbe pre Cirkev a o novom triumfe kresťanstva

Pán mi povedal: „Odvrátil som svoj zrak od toho skazeného mesta, nevďačného mesta (Paríža). Vari nie si postavené na kopci hriechov? Neprelievalo si potoky krvi? V minulosti si mi dávalo martýrov. Dnes zaplňuješ peklo a vyľudňuješ nebo. Áno, moja spravodlivosť ťa navštívi.“ apríl 1877 VÝKRIKY ZDESENIA A BEZNÁDEJE stúpajú k nebesiam. Mesiac […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.